سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Honor10

نظر

یکی از جذاب ترین بازی ها این روزهای دنیای بازی های موبایل فری فایر می باشد ما در اینجا به بررسی دلایل معروفیت بازی فری فایر و آشنایی با خرید جم بازی فری فایر می پردازیم با ما همراه باشید 

درباره فری فایر بیشتر بدانید

سبک این بازی مانند پابجی و فورتنایت است یعنی بازیکنان درون جزیره ای فرود می آیند و باید با یکدیگر مبارزه کنند به صورتی که آخرین بازمانده در آن جزیره باشند. در این بازی، جم نقش مهمی را ایفا می کند که با استفاده از آن می توانید اسکین ها، کاراکتر ها و سایر ویژگی های موجود در بازی را خریداری کنید.

 

خرید جم فری فایر : دلایل محبوبیت فری فایر

بازی فری فایر اخیرا گیمر های ایرانی زیادی را جذب خودش کرده است. این بازی علاوه بر ایران، در سایر کشور های آسیایی نیز محبوب واقع شده است. این بازی بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است اما چگونه بازی فری فایر به این محبوبیت رسیده است؟

برای خرید جم بازی فری فایر وارد می توانید به سایت خرید جم بازی فری فایر مراجعه کنید.

فری فایر برای همه

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است فری فایر دانلود های زیادی داشته باشد،این است که قابلیت اجرا برای اکثر تلفن های همراه را دارد. این بازی نیاز به سخت افزار قوی ندارد و روی تلفن های همراه میان رده به آسانی اجرا می شود بر خلاف آن، بازی هایی مانند فورتنایت و پابجی نیازمند سخت افزار قوی برای اجرا هستند و همه افراد به سخت افزار قوی دسترسی ندارند. این دلایل باعث شد که اکثر افراد بتوانند یک بازی در  سبک بتل رویال را روی تلفن همراه خود نصب کنند که نیازمند سخت افزار سطح بالا نباشد و حجم آن نسبت به سایر بازی های بتل رویال کمتر باشد.

خرید الماس فری فایر و بررسی دلایل محبوبیت فری فایر

داشتن گرافیک مناسب

فری فایر توسط موتور بازی سازی یونیتی (Unity) طراحی شده است، همان موتور بازی سازی معروف که در ساخت بسیاری از بازی ها استفاده می شود. با توجه به اینکه فری فایر به سخت افزار قوی نیاز ندارد اما جلوه های گرافیکی در بازی در حال پیشرفت است و با هر آپدیت جدید، شاهد بهبود گرافیکی بازی هستیم. همچنین صدا گذاری ها و موسیقی بازی فری فایر بسیار مناسب است. این سطح از گرافیک نظر بازیکنان زیادی را جلب کرده است و یکی از دلایل محبوبیت آن است.

خرید الماس فری فایر و بررسی دلایل محبوبیت فری فایر

ویژگی های جدید و فصل های متنوع

از دیگر دلایل محبوبیت فری فایر می توان به آپدیت ها و فصل های متنوع این بازی اشاره کرد. در هر فصل جدید بازی فری فایر شاهد یک الیت پس جدید هستیم که با هر الیت پس، لباس ها، اسکین ها و تغییراتی در بازی ایجاد می شود و در نتیجه بازیکنان از بازی خسته نمی شوند. با خرید الیت پس می توانید از ماموریت های بیشتری برخوردار شوید و جوایز کامل الیت را دریافت کنید. برای خرید الیت پس نیازمند خرید الماس  بازی  فری فایر هستید که می توانید در کمترین زمان ممکن از سایت ایران موجو ، اقدام به خرید جم  بازی فری فایر کنید.

 

وجود لیگ ها و مسابقات فری فایر

بازی فری فایر دارای لیگ ها و مسابقات نیز می باشد. این مسابقات در سراسر جهان و بیشتر در شرق آسیا برگزار می شود و به بهترین بازیکنان این مسابقه جوایزی اهدا می شود.

خرید الماس فری فایر و بررسی دلایل محبوبیت فری فایر

آموزش خرید الماس فری فایر

برای  خرید جم  بازی  فری فایر وارد صفحه  خرید جم بازی  فری فایر در سایت ایران موجو  شوید و بسته جم مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. پس از تکمیل پرداخت، سفارش شما ثبت می شود و در کمترین زمان، جم به اکانت شما واریز می شود.