سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Honor10

نظر

معرفی بازی پابجی موبایل

پابجی موبایل، یک بازی چند نفره ی آنلاین است که در آن 100 بازیکن در یک جزیره با یکدیگر مبارزه می کنند. در طول نبرد، بازیکنان با جمع آوری وسایل ضروری مانند زره، اسلحه، کیت دارویی اقدام به کشتن سایر بازیکنان کرده تا زنده بمانند. تلاش برای زنده ماندن اهمیت بیشتر از کشتن سایر بازیکنان، دارد و برنده کسی است که تا پایان بازی زنده بماند.

بررسی و راهنمای بازی پابجی موبایل

در بازی پابجی موبایل،100 بازیکن از هواپیما فرود می آیند و هر بازیکن می تواند تصمیم بگیرد که در کجا فرود آید. پس از رسیدن بازیکن به زمین، باید جهت یافتن مواردی مانند اسلحه، جلیقه ضد گلوله، کلاه ایمنی ، بسته های بهداشتی، زره، لباس و کوله پشتی تلاش کند. این موارد معمولاً در ساختمان یا خانه ها یافت می شوند. بعد از جمع آوری موارد کافی برای زنده ماندن تا پایان بازی، بازیکنان می توانند شروع به کشتن بازیکنان دیگر کنند. آخرین فرد بازمانده به عنوان برنده مسابقه اعلام می شود. بازیکنان نمی توانند برای همیشه در یک مکان پنهان بمانند،

چگونه دسته ps4 را به گوشی اندروید وصل کنیم ؟

 

این که چگونه دسته ps4 را به اندروید متصل کنیم سوالی است که شاید در هنگام بازی کردن Game of War یا بازی‌های دیگر برای شما پیش آمده باشد شما می‌توانید تنها با چند قدم ساده این کار را انجام دهید تا به جای استفاده از صفحه‌ی گوشی هوشمند خود از دسته‌ی مخصوص بازی استفاده کنید وعلاوه بر این‌که کنترل بهتری در بازی دارید می‌توانید از گوشی خود نیز محافظت بیشتری انجام دهید

امروزه بیش‌تر بازی‌های اندروید از قابلیت اتصال گیم‌پد پشتیبانی می‌کنند، اما با این حال بعضی از عناوین نیز هستند که چنین قابلیتی در آن‌ها تعریف نشده است. در این‌گونه موارد باید بعد از Root سیستم‌عامل اندروید، با استفاده از نرم‌افزارهایی مثل Tincore دکمه‌های کنترلر را به طور دستی تعریف نمایید. اگر از پشتیبان گیم‌پد توسط بازی مورد نظر خود مطمئن شده‌اید، می‌توانید به سادگی با استفاده از بلوتوث، دسته PS4 را با گوشی هوشمند خود جفت نمایید. با ما در ادامه همراه باشید :

قدم اول:آماده کردن دسته ps4

برای اینکه تبلت یا گوشی هوشمند شما بتواند کنترلر را در لیست دستگاه‌های بلوتوث شناسایی کند، باید از کلید ترکیبی که روی دسته PS4 قرار دارد استفاده کنید. برای این کار شما باید کلیدهای Share و PS بر روی دسته PS4 را به صورت هم‌زمان باهم فشار دهید تا نوار نورانی جلوی دسته (Light bar) شروع به چشمک‌زدن کند.

قدم دوم:آماده کردن دستگاه اندروید

بلوتوث را در گوشی هوشمند خود فعال نمایید و سپس از لیست نمایش داده شده، گزینه Wireless Controller را انتخاب کنید. زمانی که دسته PS4 به گوشی اندروید شما متصل شد، می‌توانید از آن برای جابه‌جایی در منوی اندروید استفاده کنید که این به معنی اتصال موفقیت‌آمیز دسته PS4 به گوشی اندروید است.

 

قدم سوم:فعال کردن رابط کنترلی که در بازی است

همانطور که گفته شد بیشتر بازی‌ها به خصوص بازی‌های جدید که برای اندروید منتشر می‌شود از قابلیت پشتیبانی از دسته ps4 بهره می‌برند، اگر در بازی شما نیز این قابلیت وجود دارد بازی را اجرا کنید و در بخش تنظیمات به دنبال بخشی به نام controller بگردید این بخش در بازی‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد اما در آخر باید به دنبال گزینه‌ای برای غیرفعال‌سازی دکمه‌های پیش‌فرض اندروید و انتخاب کنترلر خارجی باشید.

 

اگر بازی مورد نظر شما از تنظیمات دسته PS4 پشتیبانی نمی‌کند، باید دستگاه خود را Root کرده و سپس دکمه‌های حرکتی را با استفاده از برنامه Tincore تعریف کنید

قدم نهایی:متصل کردن مجدد دسته ps4 به کنسول

پس از این‌که مراحل بالا را انجام دادید قدم نهایی این است که دسته را مجددآ به کنسول متصل کنید برای این کار باید دسته را با استفاده ازmini-USB به کنسول متصل کرده و دکمه PS را فشار دهید تجربه بازی اندرویدی با دسته می‌تواند واقعآ لذت بخش باشد نظر شما چیست ؟

چطور با دسته PS4 پابجی بازی کنیم؟

انجام بازی پابجی با دسته PS4 کار سختی نیست و بسیار ساده می باشد. شما برای انجام این بازی فقط باید یک اپلیکیشن دانلود کنید، نام این اپلیکیشن octopus می باشد. البته این برنامه فقط برای نسخه اندروید وجود دارد و شما با استفاده از آن می توانید به راحتی پابجی با دسته PS4 را تجربه کنید.

شما فقط احتیاج دارید که دسته PS4 را به قسمت usb گوشی موبایل خود وصل کنید. وقتی شما این کار را انجام دهید این اپلیکیشن دسته شما را تشخیص خواهد داد. شما می توانید همین کار را با بلوتوث خود نیز انجام دهید اما وقتی شما از بلوتوث استفاده کنید. ممکن است با گیر کردن هایی در بازی مواجه شوید. در حالی که وقتی شما از usb استفاده کنید بدون مشکل می توانید بازی کنید.

ممکن است این برنامه نیاز به اجازه هایی برای دسترسی داشته باشد که شما باید این اجازه ها را به برنامه دهید.

البته همان طور که در ابتدا گفتم یک سوال وجود دارد که گوشی موبایل شما اندروید می باشید یا iOS. این روشی که در این پست ارائه شده است برای گوشی های اندروید می باشد، در واقع من پابجی با دسته PS4 روی موبایل های iOS توصیه نمی کنم. زیرا برای شما هزینه بر خواهد بود. امیدوارم که این پست به شما بتواند کمک کند.